Sunday 2 June 2013

BERSAMA MAK TOK

semalam keluar dengan maktok yang sengal, muhaha~ maktok peragai jenis, lagi beberapa hari lagi mau balik, baru la kan ajak keluar, ayoyo~ tetapi is ok, atas dasar berperimanusiaan, aku pun keluar bersama maktok yang tercinta!

                                      
semalam, misi utama adalah membalas dendam dekat satu kedai ni, aku dengan maktok, dua-dua kena banboo sama pekerjanya, so, semalam, dapat balas dendam dengan jayanya, aku puas, maktok pun puas, *sambil libas shawl

kami keluar pukul dua ok, pas tu, melalut sampai pukul tujuh, muhaha~ tapi, rasa sekejap je, 
semalam, tengah syok-syok tengok tudung dekat ekspo, sekali, ada orang pukul dari belakang!
uhui~ familiku upenya, hehe, ma aku cakap "seb bek kuaq nan maktok, lo nan pakwe, kena la"

gilos namanya, omak oii, cek dating mana main kat sini, haha~

aku pekena maktok, makan kuetiaw sup kat TAT NASI AYAM, haha~ berpeluh-peluh muka, pas tu, p minum krasher dekat KFC, aku duduk minum dalam KFC tu, kempunan nak makan buger korea tuuu~ ohoi! abe nurse, lekaih la balik!

                                                  krusher kfc! tak sedap mana pun
                                                  muka maktok lawok sgt kan! hahahahahahahahaha

                                               maktok! tidur sambil tersenyum, ALHAMDULILLAH~
hehe~ have fun with maktok! sayang dia sangat-sangat!

No comments:

Post a Comment