Saturday 29 June 2013

PERTANDINGAN KOLUM 1 MALAYSIA

pertandingan kolum ni, pada mulanya, masing-masing macam, ehh best nya! tak pernah masuk pun, teringin, mengidam semua ado! sekali, pada hari berkenaan, empat orang dalam group aku poyo, terhengeh-hengeh nak meniaga kan, adoi! dah pening kepala la pula nak buat macam kan, nasib baik la orang yang meniaga ada dua orang, fuuhhh selamat!

aku tak prepare pape pun, just bawa diri je, sebab tak semangat langsung! dok teringat kat kedai, macam la kalau aku idok ado nanti, sapa nak goreng? sapa nak boh ayaq? sapa nak kepit kentang goreng hoi?

so, kekdahnya sonang ajo!

untuk melayangkan kegundahan hati den, aku tepuk tangan, cakap ok kuat-kuat, cakap fulamak kuat-kuat!

hahahaha, kau nampak idok kesawanan aku,


yang ni kolum orang sebelah, semua budak INDIA, pas tu, bila start ajo, dok terjenguk-jenguk kitorang, hah tiru la tuuu! lempang kang!


 
yang ni pulok, tak tau sapa dia, main hambek gambo ajo, dah la, cakap banyak pun tak guna, layan gambar ok, :)







ok, yang atas tu, semua nya dari kumpulan lain, nak tengok kumpulan aku buat tak?


cakk! ni la yang kumpulan aku buat, first time kot, tapi, best la! kumpulan kami dapat tempat yang ketiga, kira permulaan lagi dah dapat pingat berat nak mampos, haha, 



kasi kak nab ni popular sikit kat blog aku, haha, nab la ketua paling terbaik, thanks nab, jasamu ku kenang,


ni la ahli kumpulan kitorang, dalam masa 1 jam 15 minit, kami berjaya lakukan dengan jayanya! syabas! aku bangga tau!

lepas tu, tinggal 15 minit lagi nak habis kan, boleh pulok aku ni, dengan jayanya melemparkan pembaris atas bendera tu,

boleh pulok gittew? tapi, muka aku blur je, T.T, rasa tak bersalah langsung ok, 

hentam saja la labu~

No comments:

Post a Comment