Friday 14 June 2013

FACEBOOK

Zaman dah berubah, macam tu jugak la dengan teknologi kan, dulu pakai posmen jew, la ni, tudia aihhh! hang nak jemput orang datang kenduri kahwin kan, FACEBOOK kan ada, so, kita boleh invite la orang dan memlalui situ, kita boleh tau, berapa ramai nak datang, berapa ramai tak datang, hah! boleh bajet siap-siap kan! *motif sangat buat contoh kahwin ni,

sekarang dah ada macam-macam laman sosial yang boleh kite long in tanpa perlu berlari, banyak sangat la, dulu, paling hot kan, YM la, haha, gila budak-budak kan! waktu tu, sanggup tau, pergi CC sebab nak chatting ramai-ramai dalam YM punya pasal,

tetapi, yang sedih nya kat aku ni, hanya mempunyai laman sosial FACEBOOK sahaja, *nages, TWITTER ado, tapi, tak pandai guna, *nages lagi, tu yang aktif kat FACEBOOK jew, punya la ketinggalan zaman, tapi, SKYPE ado la, sebab nak tengok muka abe nurse dari jauh *pang sekali!


hah! ni cover photo aku sekarang, feeling retis sangat duduk sebelah KWANG SOO, tapi, asal dia macam takut-takut jew, tau la aku comey! *pang dua kali!

so, uolls, add tau aku kat FACEBOOK, nanti aku terima dengan hati yang gumbira,

yang ikhlas dari muka buku Nur Farhana Aini

No comments:

Post a Comment