Tuesday 28 May 2013

FAVOURITE ONLINE SHOP

okok, hari ni, ada dua online shop yang aku selalu terjah, so, aku nak sharing dengan korang okok~

aku start terjebak dengan membeli dalam talian ni, tahun lepas tau, aku ada tengok satu page ni, dia jual tudung bawal brush-brush, cantik sangat!

tak tidur malam okok, dok pikiaq pasal tudung tu, maklumlah, perempuan, nafsu berbelanja tu tinggi betul! bawal brush-brush tu korang boleh tengok kat sini ok, citraida

                                                    bawal brush 1 *retis sangat tangkap pic macam tu
                                                        bawal brush 2 *ada gaya macam ninja tak?
koleksi bawal brush-brush ni, ada la lebih kurang 5 helai, harga dia rm35 including postage, tetapi, rasa nya kan, sekarang citraida ni dah jual macam-macam jenis tudung dari bawal dua tone, shawl dan ekspres... lepas tu, aku rasa macam bosan je kan, beralih pula pada shawl, ahaks! 
muka aku bulat okok, mula-mula try pakai tu, macam tak sesuai tapi, oleh sebab tergoda nan seorang akak blogger ni, namanya sepet, aku pun macam teringin je,lepas tu, tak kisah la,korang nak cakap pape pun, abe nurse lagi tak suka, dia cakap tak sesuai, the problem is, eceh! aku nak juga bergaya, 

so, jangan dengar cakap orang okok, biaa je, lagipun, kita pakai apa yang kita suka dan selesa, :)

kalau online shop untuk shawl pula, aku suka dengan the lovelis! suka sangat okok, owner dia peramah sangat! siap boleh melawak lagi,dan yang paling penting, tak paksa aku masukkan duit dalam masa 24 jam, aku tak suka tau kalau owner yang cakap, 

"ok,dalam masa 24jam awak kena masukkan duit, kalau tak, saya terpaksa batalkan pembelian" 

macam harom!

masalah nya, aku nak belikan, macam aku ni tak da duit jew,
dekat the lovelis ni kan, harga dia memang murah okies! nak katakan semua shawl jual bawah rm20, so, memang dah jadi tempat untuk aku cuci mata la kan, so, korang patut beli! 
antara koleksi the lovelis.....

                                             shawl hujung bulat yang mudah dibentuk! saya suka!

                                          
                                          shawl hujung bulat 2 *aku dapat keronsang comey!
aku sangat suka la shopping kat sini! sangat berpuas hati 
ok, seterusnya, kedai kedua feberet aku adalah PanaceaDulcet

ok, aku beli shawl floral kat sini, cantik sangat, lagi-lagi design halfmoon, first time aku pakai tau, jenuh jugak la, dok pikiaq, acane nak pakai ni.. muhahaha


                                                                      homeiii kannnn!
ok la, dua feberet online shop aku, yang tu je la, yang lain tu, ntah la, tak berkenan, kadang-kadang, 
owner ok, tudung ok, postage lambat
tudung ok, tudung ok, owner tak peramah

so, bagi aku, customer kan tulang belakang pada satu-satu perniagaan, so,please ok, layan setiap customer tu baik-baik, janji tu biar la betol-betol buat, i mean dari segi postage, janji esok, tuptup, migu depan baru dapat, 
ok lorh adiosa!

No comments:

Post a Comment