Saturday 16 November 2013

PETANG GALAK PART LUAR

ASSALAMMUALAIKUM...

lama sangat jari jemariku tak menaip kot sini, ihik! ALHAMDULILLAH~ exam semester 3 dah selesai, cuma, itu la kan, tak terasa kepuasan menjawabnya, haih~ tawakal je la, yang paling penting, doa bebanyak moga si pemeriksa lembut hati waktu periksa kertas aku, tak pe, ALLAH kan ada,

baiklah, seperti yang dijanjikan, meh la kita sambung balik cerita petang galak, entry lepas kemain banyak gambar kitorang dalam resort tu, nak tau resort mana yang menjadi pilihan hati kitorang?

haaa~ SURIA RESORT APARTMENT...


with hakim~ hehe, dia ni la lelaki pertama yang tegur aku waktu mula-mula masuk form 6 dulu, mau nye tak tegur kan, duduk belakang aku kot, tapi, memang lawak la dia ni, aku dah anggap dia macam kawan baik aku.. :)


lepas je habis event dalam resort, semua pakat nak keluar, nampak kolam u!


suria apartmet ni, kalau nak buat apa-apa event, better tak payah kot, bukan apa, melalui pengalaman kitorang ni, servis dia memang low dan yang paling penting makanan dia, pfffttt~
maafla, memang gagal habis~ 


with onen~ dia ni pun paling kelakar dalam kelas, boleh pulak rumah terbakarrr ya~


with pasu~ hehe, tau kenapa aku panggil dia pasu? haaa~ sebabnya, ada patut, dah la pinjam aku punya buku muet, lepas itu, sesedap hati kau je, letak buku muet aku dekat atas pasu kan, kan dah kena~


with adik~ hehe, dia ni suka mengusik aku ooo, macam-macam gelaran dia bagi dari kakak, kuih pau la, chimunk la, haih~ aku redho je~


with cikgu bahasa melayu, adik, wan gigi dan juga ucop, 
cikgu tu cakap aku comey lol~ ehh, kembang-kembang kempis


so, lepas habis event tu, kami semua pakat gerak ke taiping, haha~ gila kan! bayangkan dalam kereta tu, hanya ada aku and maira je perempuan, yang lain semua lelaki, hoi! memang dah macam budak teruk je kan, but, diorang semua baik-baik, sampai sekarang aku masih dara, hehe~ 

kitorang pergi taiping, sebab nak ronda-ronda je, lepas tu, isi perut sekali, sebab makan kat suria apartment tu sikit gila dan tak sedap,

dah la dari petang sampai malam kitorang ada sana, ma aku kemain risau lagi, kejap-kejap telefon, hehe~

tapi, tu laaa kan, seronok sangat pun tak boleh jugak, sebab lepas je sampai rumah hakim, nak kasi kereta dia, then aku tumpang kereta hasan terus balik rumah, tak pasal-pasal, seorang kawan yang pergi taiping sekali, excident! betul-betul lepas keluar dari taman rumah hakim tu, pfffttt~ tak tau nak cakap macam mana, memang duduk situ dari pukul 12 tengah malam ooo~

No comments:

Post a Comment